Nejprve Slovensko, potom do Německa, poprvé sám...

V pátek večer sem po týdnu přijel, docela unavenej, tak sem šel hned spát. V sobotu v 9h ráno mi zvoní firemní telefon, že mám co nejdříve dojet na firmu se převzít nové auto. O hodinu později sem se stěhoval do rok starého Dafu XF105 SC, přepřihl návěs, natankoval, zjistil sem, že jedu na dvoudenní cestu na Slovensko a jel domů. V neděli v 8h ráno jsem vyrážel na hraniční přechod Starý Hrozenkov, pocestě sem měl ještě doložit 2 palety, nakonec z toho byly palety 4. Kolem poledne sem zaparkoval na hranicích, natáhl budíka a šel spát. Ve 22h sem vyrazil na vykládku asi 30km za hranice, složil 30 palet, ujel dalších 10km a šel znovu spát. V 10h ráno sem vyjel na druhou vykládku vzdálenou asi 30km, složil sem, přejel na nakládku naložit 144 palet, ve 20h už sem stál před vykládkou v Olomouci, avšak termín na vykládku byl až na 11h dopoledne dalšího dne. V 11h jsem tedy složil a těšil se domů, avšak dispečerka mi jen suše řekla, že si mám přepřihnout návěs a jet do Německa. Vyhádal sem si půlhodinovou návštěvu doma, abych si mohl nabrat jídlo a oblečení na tu nečekanou cestu, v 15h jsem byl naložen a uháněl směrem na Petrovice, avšak omezená pracovní doba mě donutila zastavit 40km před Prahou a strávit tam zbytek dne. Další den mě čekala přes 650km dlouhá cesta na vykládku, kam sem dojel asi ve 14h. S absolutní neznalostí němčiny sem si na vrátnici domluvil vstup do firmy a za půl hodiny už sem hledal místo, kde mám vyložit, naštěstí sem měl mapu podniku, tak žádnej problém. Ten nastal až o pár minut později v kanceláři, kdy sem nemohl místním joudům vysvětlit, že jedu s kamionem a chci vykládat... Oni na mě německy, já na ně anglicky, no komedie... Po chvíli sem to vzdal a po cestě k auto sem chytl destaře, kterej už věděl, co a jak. Na tom samém místě sem měl i nakládat, jen o budovu vedle, to už bylo bezproblémů a v 17h sem vyjížděl z firmy naložen, tak sem si za odměnu dal devítihodinový spánek. Ve 4h ráno sem vyrazil do česka, avšak po devíti hodinách jízdy sem dojel akorát kousek za Prahu, takže sem nestihl termín vykládky. To zapříčinilo, že sem se druhý den stěhoval z rok starého Dafu opět do nějakého firemního vraku. Tím vrakem bylo Volvo F12, ale o tom příště...

 

Komentáře

Anonymní píše…
Dostal mě ten závěr. Odměnou trest
Gepas píše…
A to doslova, ale o tom v dalším článku ;)
Martin píše…
Jako tím, že jsi nestihl na čas, tak ti jej sebrali? Uh, asi si ještě rozmyslím, jestli to Cčko budu dělat nebo ne.
Gepas píše…
Protože ta práce vycházela tak, že musíš hned naložit a vyjet do Německa, a já ráno skládal v Olomouci a vyjížděl o 7h později, a jelikož jsou termíny tak akorát, tak sem měl na vykládce 7h zpoždění.

A Cčko si udělej, ze začátku je to dřina a děs, ale časem se to poddá a je líp a líp ;)
Martin píše…
No, uvažuju o tom, jelikož nemůžu sehnat práci a todle mi přijde takové univerzální, že každý schopnější šofér by se prostě naučil jezdit, kdežto kovoobráběče se asi nikde nenaučím, sic mám bakaláře, ale k čemu mi to je, když práca není.
Navíc řidiče hledají pořád někde, dost lidí mi ale říká, že to není žádnej med no (to ale není dneska spousta prací).

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zaměstnanci - velká chyba

Něco starého a náročného končí, něco zase začně...

Vaše facebookové otázky a mé odpovědi...