Nejprve Slovensko, potom do Německa, poprvé sám...
V pátek večer sem po týdnu přijel,
docela unavenej, tak sem šel hned spát. V sobotu v 9h ráno mi
zvoní firemní telefon, že mám co nejdříve dojet na firmu se
převzít nové auto. O hodinu později sem se stěhoval do rok
starého Dafu XF105 SC, přepřihl návěs, natankoval, zjistil sem,
že jedu na dvoudenní cestu na Slovensko a jel domů. V neděli v 8h
ráno jsem vyrážel na hraniční přechod Starý Hrozenkov, pocestě sem měl ještě doložit 2 palety, nakonec z toho byly
palety 4. Kolem poledne sem zaparkoval na hranicích, natáhl budíka a
šel spát. Ve 22h sem vyrazil na vykládku asi 30km za hranice,
složil 30 palet, ujel dalších 10km a šel znovu spát. V 10h ráno
sem vyjel na druhou vykládku vzdálenou asi 30km, složil sem,
přejel na nakládku naložit 144 palet, ve 20h už sem stál před
vykládkou v Olomouci, avšak termín na vykládku byl až na 11h
dopoledne dalšího dne. V 11h jsem tedy složil a těšil se domů,
avšak dispečerka mi jen suše řekla, že si mám přepřihnout
návěs a jet do Německa. Vyhádal sem si půlhodinovou návštěvu
doma, abych si mohl nabrat jídlo a oblečení na tu nečekanou
cestu, v 15h jsem byl naložen a uháněl směrem na Petrovice, avšak
omezená pracovní doba mě donutila zastavit 40km před Prahou a
strávit tam zbytek dne. Další den mě čekala přes 650km dlouhá
cesta na vykládku, kam sem dojel asi ve 14h. S absolutní neznalostí
němčiny sem si na vrátnici domluvil vstup do firmy a za půl
hodiny už sem hledal místo, kde mám vyložit, naštěstí sem měl
mapu podniku, tak žádnej problém. Ten nastal až o pár minut
později v kanceláři, kdy sem nemohl místním joudům vysvětlit,
že jedu s kamionem a chci vykládat... Oni na mě německy, já na
ně anglicky, no komedie... Po chvíli sem to vzdal a po cestě k
auto sem chytl destaře, kterej už věděl, co a jak. Na tom samém
místě sem měl i nakládat, jen o budovu vedle, to už bylo
bezproblémů a v 17h sem vyjížděl z firmy naložen, tak sem si za
odměnu dal devítihodinový spánek. Ve 4h ráno sem vyrazil do
česka, avšak po devíti hodinách jízdy sem dojel akorát kousek
za Prahu, takže sem nestihl termín vykládky. To zapříčinilo, že
sem se druhý den stěhoval z rok starého Dafu opět do nějakého
firemního vraku. Tím vrakem bylo Volvo F12, ale o tom příště...
Komentáře
A Cčko si udělej, ze začátku je to dřina a děs, ale časem se to poddá a je líp a líp ;)
Navíc řidiče hledají pořád někde, dost lidí mi ale říká, že to není žádnej med no (to ale není dneska spousta prací).